Hej kompisar

såg att du har problem Niclas

hör av dej så kanske vi kan hjälpas åt att fixa det, de är ju det vi 480-tokar är till för

det är ju inte så ofta som man hittar klubbkomisar här uppe i Uppsala så vi måste hjälpa varandra, eftersom jag vet att vi har en av dom BÄST fungerande websidorna om vårt märke, man får seriösa svar på sina frågor direkt, ALLTID

suveränt, vi är ju ett gäng tokar som värnar om en MYCET SPECIELL BIL nämligen Volvos första framhjulsdrivna bil, dessutom en teststation för sin teknik ända fram till nu (finns ju dom som påstår att de där med att bakrutetorkare som slår på när man lägger i backen är en nyhet?)

de har jag på min -90:ia så va då nytt

att det dessutom enligt mej och många fler är en av Volvos vackraste bilar och dessutom rolig speciellt om man trimmar den en aning, så att den kan leva upp till sitt yttre, då är det riktigt KUL

men det är inget fel med en orginal ES heller

en höjdare det också, Jo jag vet att jag blev lite bilnostalgisk här men eftersom min 480tic är den absolut roligaste bil jag haft under mitt 37-åriga körkortsinnehav=bilinnehav så är det lätt att bli sån, hade inte en aning om att det skulle bli så här när jag köpte min, det blev så iallafall : när man dessutom

hittade den här sidan och klubben då blev det intressantare, helt plötsligt satt jag där med en klenod som måste vårdas en som måste sparas, JEHOO! äntligen en hobbybil som inte kostade mej skjortan och den va orostad (norrlandsbil) Hurra! har redan efter två år som åretruntbil börjat tänka på att skaffa mej en vinterbil så att man slipper utsätta sin klenod för salt och annat skit, så det får väl bli så när ekonomin tillåter, en sak är säker, jag säljer den INTE!

, jo jag vet det blev en lång utläggning det här men när man BRINNER för nåt då gör man.

ha det GOTT 480-tokar så både hörs och ses vi
mvh
Chrille