Eller för all del om nå´n har två fräscha att sälja MED gummipackningarna!
Det är alltså dom här jag vill ha: (Och förstås vansinnigt gärna i den här färgen, men även gula i bra skick är intressanta!)
//Brådhis
Jaså? Då får jag svänga förbi Volvo nästa gång jag är i Åbo och kolla!211#Christer Lindström skrev:Satt dom inte original i Finland, kanske ska kolla med någon finsk volvodealer.
*Brådhis* skrev:Jaså? Då får jag svänga förbi Volvo nästa gång jag är i Åbo och kolla!211#Christer Lindström skrev:Satt dom inte original i Finland, kanske ska kolla med någon finsk volvodealer.
Fast... Har dom utgått här lär dom ju ha utgått där tyvärr...
//Brådhis
Det kan absolut vara intressant. Du kan ju kika om du hittar dom och skicka ett PM till mig.225. Per Johnsson skrev:Är du fortfarande intresserad av gula sidomarkeringar?
Jag har troligen helt nya i förpackning, är lite osäker då det var ett tag sedan jag kollade "lagret" av delar.
Är du intresserad letar jag reda på dom.
Per Johnsson
Perfekt! Stort tack!NicklasAndersson skrev:För något år sedan köpte jag några nytillverkade sidomarkeringar av någon som skrev på det europeiska forumet, när jag fick hem dom så var det rent ut sagt skit i ett kuvert som dök upp. Riktigt skräp.. Hur som helst, det finns nu en ny kille, tror det är någon i Holland, som gjuter nya sidomarkeringar och en hel del andra grejer vad jag vill minnas.
Så sent som i förrgår så postade han en bild på lite utav sina nytillverkade saker, dom såg väldigt mycket bättre ut än skräpet jag köpte. Var dessutom röda som du frågar efter med på en bild.
Lägger med en länk till inlägget:
http://www.volvo-480-europe.org/forum/v ... 20#p198027
Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst