Hej
Kan inte någon mer än jag försöka att bara göra ett inlägg, kan ju bara vara en åkbild eller nått sånt, för snart kommer den här sida att dö annars
Jo

nu har jag kört med min i en månad igen och allt verkar funka om man då bortser från ett visst oljeläckage och som kanske inte går att stoppa med annat än att man lyfter ur motorn och byter vissa packningar. Nej så stort är det inte men numera så gillar ju inte ens bilprovningen ett litet oljeläckage eftersom "miljömupparna" tror att en eller två droppar på marken kommer att förstöra våran jord

Vilket än avancerat skitsnack dom försöker att lura på oss så köper jag INTE DET. Vadå

Vi har ju för faen utvunnit oljan ur vår kära jord och inte faen kommer vårt minimala oljespill eller våra avgaser att vara det som tar död på jorden utan det är enbart skitsnack av fanatiker.
Kör så det ryker så ses vi förhoppningsvis på träffpunkt -80 i år eftersom det är "popups" som gäller som tema i år och det räcker med att bilen började tillverkas på 80-talet för att bli godkänd så min -94 borde nog komma in

Och kolla vilket bilmärke som dom valt att ha som visningsbild
http://www.klassiker.nu/zino.aspx?articleID=11767