Men håller klubbsidan på dör

Användarvisningsbild
211#Christer Lindström

Men håller klubbsidan på dör

Inlägg av 211#Christer Lindström »

Hej :lol:

Kan inte någon mer än jag försöka att bara göra ett inlägg, kan ju bara vara en åkbild eller nått sånt, för snart kommer den här sida att dö annars :shock:

Jo :lol: nu har jag kört med min i en månad igen och allt verkar funka om man då bortser från ett visst oljeläckage och som kanske inte går att stoppa med annat än att man lyfter ur motorn och byter vissa packningar. Nej så stort är det inte men numera så gillar ju inte ens bilprovningen ett litet oljeläckage eftersom "miljömupparna" tror att en eller två droppar på marken kommer att förstöra våran jord :roll: Vilket än avancerat skitsnack dom försöker att lura på oss så köper jag INTE DET. Vadå :?: Vi har ju för faen utvunnit oljan ur vår kära jord och inte faen kommer vårt minimala oljespill eller våra avgaser att vara det som tar död på jorden utan det är enbart skitsnack av fanatiker.
Kör så det ryker så ses vi förhoppningsvis på träffpunkt -80 i år eftersom det är "popups" som gäller som tema i år och det räcker med att bilen började tillverkas på 80-talet för att bli godkänd så min -94 borde nog komma in :mrgreen:
Och kolla vilket bilmärke som dom valt att ha som visningsbild :lol:

http://www.klassiker.nu/zino.aspx?articleID=11767
Chrille
Lennarth Nilsson
Site Admin
Kontakt:

Re: Men håller klubbsidan på dör

Inlägg av Lennarth Nilsson »

Det är problem med databasen för forumet. vet inte vart felet ligger. Försöker att hitta en lösning på problemet.
Volvo 480collection -95 mörkgråmetallic
Volvo 480 ES special -87 / -00 orange, blå
Lennarth Nilsson
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Lennarth Nilsson »

Hej igen, nu är forumet uppe igen!
Volvo 480collection -95 mörkgråmetallic
Volvo 480 ES special -87 / -00 orange, blå
Användarvisningsbild
211#Christer Lindström

Inlägg av 211#Christer Lindström »

Lennarth Nilsson skrev:Hej igen, nu är forumet uppe igen!
Kanon :mrgreen: Äntligen :lol:
Chrille
Skriv svar