Volvos priser

Användarvisningsbild
211#Christer Lindström

Volvos priser

Inlägg av 211#Christer Lindström »

Hej :D

Tänkte beställa ett nytt oljerör mellan motorn och turbon idag, matarröret, så jag for iväg till Upplands Motor och visst det går bra det kostar 2295:- utan tätbrickor :shock: Va :shock: Skämtar du undrade jag? Nejdå priset va rätt. Hur faen kan en halvmeter lite bockat rör kosta sådana slantar. Eftersom jag egentligen inte behöver ett nytt rör utan bara tätningarna så beställde jag enbart dom a´ 13:50/st vilket verkade mera överkomligt. Man kan köpa en hel stötfångarbalk för dessa pengar som dom ville ha för röret. Hutlöst.
Bara att hoppas att det blir tätt med dom nya tätningarna :mrgreen:
Chrille
Användarvisningsbild
Sheba
Kontakt:

Re: Volvos priser

Inlägg av Sheba »

Jösses! Själv köpte jag den där ventilen ovanför oljeavskiljaren i veckan. 500:- gick det på, för lite plast och isolering. :roll:
Användarvisningsbild
211#Christer Lindström

Re: Volvos priser

Inlägg av 211#Christer Lindström »

Sheba skrev:Jösses! Själv köpte jag den där ventilen ovanför oljeavskiljaren i veckan. 500:- gick det på, för lite plast och isolering. :roll:
Min plastventil gick också sönder när jag skulle rengöra oljeavskiljaren häromdan men jag hade turen att hitta en hel på skroten, hittade också två hela glas till extraljusen och allt detta gav jag 150:-för. Tack för det skroten så att man slipper ruinera sej hos Volvo.
Chrille
Skriv svar