köpa lite delar

Paul.Martinsson
Kontakt:

köpa lite delar

Inlägg av Paul.Martinsson »

hej ska köpa lite nya delar men jag kan inte hitta bromssköldarna annat än på volvo? någon som vet någon annan butik?

har iochförsig bara kollat nät butiker.. 8)

aja tänkte bara höra :D

MVH Paul
Frankén
Kontakt:

Re: köpa lite delar

Inlägg av Frankén »

Paul.Martinsson skrev:hej ska köpa lite nya delar men jag kan inte hitta bromssköldarna annat än på volvo? någon som vet någon annan butik?

har iochförsig bara kollat nät butiker.. 8)

aja tänkte bara höra :D

MVH Paul

hehe jag behöver också nya sköldar och de är bara Volvo som har vad jag har sett :( och dyra e dom också :( ca 800:- paret :(

därför ska jag göra egna hade jag tänkt hehe :D när man inte har dom pengarna haha 8)

//Danne
Volvo 480 TURBO -90 projektet skrotad
Volvo 242 -83 såld
volvo 244 turbo
volvo 244

När man väll skaffat sig en Volvo så kan man inte leva utan en :D V O L V O for life :D
Paul.Martinsson
Kontakt:

Inlägg av Paul.Martinsson »

joo jag såg att det var lite dyra där. därför undrar jag omd e finns någon annan stans ? eller om det finns några andra som passar med lite modifikation. :lol:
Frankén
Kontakt:

Inlägg av Frankén »

Paul.Martinsson skrev:joo jag såg att det var lite dyra där. därför undrar jag omd e finns någon annan stans ? eller om det finns några andra som passar med lite modifikation. :lol:
Kom på tänka på en sak skulle det inte gå att modda 740 bromssköld som biltema säljer, dom e billiga sen kanske de går med lite modifikationer :D :lol:

Nu vet jag bara hur det ser ut på en 740 har ingen aning hur det ser ut på en 480 tak vara jag har inga på min, rosten har ätit upp dom haha :lol: 8)
Volvo 480 TURBO -90 projektet skrotad
Volvo 242 -83 såld
volvo 244 turbo
volvo 244

När man väll skaffat sig en Volvo så kan man inte leva utan en :D V O L V O for life :D
Skriv svar