Hade varit ute på stan och skulle bara göra ett sista stopp. När jag kom tillbaka till bilen och ville slå upp popupsen så var den ena helt död. Den andra gick ner och upp som begärt medan den första bara låg där. Efter ett tag flippade även den andra ur helt spontant och började poppa upp och ner

Struntsamma, tänkte jag. Jag får ta det när jag kommer hem. Jag kör på dimljusen så länge. Efter 5 minuter så var jag hemma och då fungerade plötsligt båda två. Stängde av motorn och fällde ner ljusen, men inte fan ville den första popupen gå ner! Jag försökte ett par gången med omkopplaren, men den enda som visade något liv var den andra popupen. Till slut började även den, likt första gången, att poppa upp och ner så jag vart tvungen att koppla bort batteriet.
Jag är inte speciellt kunnig inom detta område så jag uppskattar all hjälp jag kan få.
För övrigt så har jag sedan jag köpt bilen haft problem med popusen där den ena popupen (den som fungerar just nu) ibland åker ner när man fäller upp de båda för att sedan ställa sig upp igen. Det blir alltså UPP-NER-UPP.
Vad kan det vara som orsakar mina fel? Gasdämparen? Lösa skruvar? Skulle gärna vilja få några kommentarer och åsikter innan jag sätter igång.
Tack på förhand!
MartinP