Verkstan

Användarvisningsbild
211#Christer Lindström

Verkstan

Inlägg av 211#Christer Lindström »

Hej :) efter att ett antal gånger försökt komma in på The Volvo 480centers sida och inte lyckats eftersom den ligger nere :( lite synd tycker jag eftersom det fanns en hel del bra mektips med bilder och text till :shock: kom då att tänka på vår egen sida och vår "Verkstan" varför inte lägga upp liknande saker där, jag tror att det skulle vara mycket uppskattat av många :lol: om det är nån som känner Jonas som jag har för mej att killen bakom volvocentersidan heter kan kontakta honom om hans sida om den kommer upp igen, annars om inte vi i 480-klubben kunde få lägga upp dom grejor han hade där på vår verkstad :? det finns ju en länk till volvocentersidan bland våra länkar men det hjälper ju knappast.
En liten önskan vore väl att när nån av oss gör något ingrepp på våra bilar att ha med kameran i garaget och fota hela arbetet och sen göra en liten beskrivning hur ni gjorde med bilder och text 8)

Ha det varmt och skönt 8)

mvh
Chrille
Christer Nilsson
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Christer Nilsson »

Mycket bra förslag! En bild säger mer än tusen ord eller :D .

/CN
Mogge
Kontakt:

Inlägg av Mogge »

Hej!

Det har jag ju tjatat om hela tiden.............. :lol:

Skulle även då vilja ha liknande upplägg med indelning, ex el, motor mm. Så slipper man kanske svara på samma frågor hela tiden.

Mvh Jonas
020, Esko Antikainen
Kontakt:

Inlägg av 020, Esko Antikainen »

Mycket bra förslag :D
Esko
Användarvisningsbild
211#Christer Lindström

Inlägg av 211#Christer Lindström »

Hej :) håller med Mogge där att det vore bra med ett liknande upplägg där :? undrar just om vår webmaster skulle kunna fixa till nåt liknande :?: för som sagt en bild kan säga mer än tusen ord :shock:

mvh

Chrille
Peter Nilsson
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Peter Nilsson »

Hej.
Ni har ju hela mektips katalogen att leka med.
Plus att bilder kan ni ladda upp under album.
efter att man har laddat upp bilderna under album så är det bara att länka bilderna till det inlägg som man vill att det ska ligga i med hjälp av
[albumimg] nr [/albumimg] .. detta funkar.

Behöver ni mer information om detta så kan jag göra en större guide om hur man gör.

Mvh
Webis
Skriv svar