Bilträffar

Christer Nilsson
Site Admin
Kontakt:

Bilträffar

Inlägg av Christer Nilsson »

Hej! Pratade med Hans Isaksson i Uppsala häromdagen. Han är ju kontaktperson för Wärsta Marknad den 27 maj. Nu visade det sig att den krockar med Skoklosterträffen... Lite olyckligt men det är ju inte alltid man kan undvika sådant. Vi har i alla fall inte fått in en enda anmälan om deltagande till vare sig Wärsta marknad eller Ånnaboda den 3-4 juni.
En undran som man kan få då är ju varför intresset är så svalt uppe i den här delen av landet... Vi har ju ändå ganska många medlemmar där...

Om det finns medlemmar som planerar att besöka Skoklosterträffen får dom gärna höra av sig till mig. Vi har ju en del klubbmaterial som kanske hade varit trevligt att använda. Man syns ju lite mer som bilklubb då!

Måste tyvärr erkänna att det känns lite trist att intresset är så dåligt...

MV480H
Ordförande
Christer Nilsson
Användarvisningsbild
211#Christer Lindström

Inlägg av 211#Christer Lindström »

Hej :) jag hade nog tänkt mej till Skokloster först men Wärsta verkar ju ligga i samma krokar så man kanske skulle ta sej dit istället :shock: om nu vädrets makter inte ställer till det :? det skulle ju vara kul om fler som tänkte sej dit kunde träffas och åka ihop dit, man kan väl lämpligtvis höra av sej här på forumet så kan vi bestämma nåt, kommer själv från Uppsala så om det kommer fler där runt om vore kul :lol: jag ska ta kontakt med Hans så vi kan bestämma nåt 8)

mvh

Chrille
Skriv svar