Medlemskap

Användarvisningsbild
211#Christer Lindström

Medlemskap

Inlägg av 211#Christer Lindström »

Hej :) det är ju alltid med GLÄDJE man ser fram emot när man får sitt NYA ex. av 480:s klubbtidning och jag blev ju inte direkt störd av att man fick en kalender över 2006 på köpet heller :lol: efter att ha varit medlem i klubben i c:a 3år nu så måste jag säga att av medlemsavgiften har jag inte förlorat EN KRONA snarare tjänat på det eftersom det finns en massa +rabatter som man får :D FÖRSÄKRING, RABATT hos min lokala Volvohandlare + ett mycket BRA bemötande, för min del Upplands Motor i Uppsala, har aldrig blivit så bra bemött hos någon generalagent för nåt bilmärke och jag lovar jag har haft många märken, kan det bero på att jag är medlem i 480-klubben :?: :lol:, vad sägs om att få 30% på en utbytesstartmotor bara så där direkt :shock: inte dumt va :lol: så ett MYCKET GOTT TIPS :idea: Gå med i klubben och både tjäna pengar och få tillgång till en av Sveriges BÄSTA klubbar :lol: jag menar jag får ALLTID SNABBA SVAR på mina frågor vare sej det gäller min vinter440 eller min sommarbil en 480tic bara sådär DIREKT :!: helt otroligt :shock: TACK ALLA MINA KLUBBKOMPISAR :lol: ni är hur BRA som helst, ha ett bra nytt år, jag hoppas att jag kan få ihop en träff iår hemma hos mej i Uppsala det är ju iallafall ganska mitt emellan (förlåt alla norrlänningar) men jag ska försöka få ER ALLA HIT i sommar, eftersom jag bor på landet utanför Uppsala precis bredvid det nya E4bygget hade jag tänkt att vi skulle kunna få tillstånd att köra en bit på den innan de ens är klar :wink: ska undersöka saken, jag LOVAR, visst vore det kul att få köra på en väg och tillockmed ställa upp på en väg som inte ens är öppnad :lol:, Jag håller på att jobba på att få tillstånd till detta och jag räknar med att få en stor uppslutning :twisted: Om ni är intresserade svara på det här så jag vet om jag vet om jag ska fortsätta att jobba på detta :?: Visst skulle det va KUL eller :lol: har hitills haft bra kontakt med vägverket som bygger vägen :D det kommer isåfall att finnas gott om plats både för att slå upp sitt tält eller ställa upp sin husvagn och jag tror att om jag kan övertyga min kära fru så ska vi nog kunna ordna även stugboende :oops:

mvh

Chrille

PS. svara gärna här på sidan eller direkt till mej på min mail. DS
Christer Nilsson
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Christer Nilsson »

Det var så mycket beröm så jag fick sätta mig ner...!
Tack så väldigt mycket. Det är ju sådan här feedback som laddar upp batterierna hos oss i styrelsen. Tusen tack!!!

Jag har haft en idé om att göra en lista på dom Volvoåterförsäljare som ställer upp med att svara på frågor från oss, lämnar Volvoklubbsrabatten och rent allmänt är bra att ha och göra med. Detta borde ju vara en självklarhet men verkligheten är inte alltid sådan...
Du som vill tipsa om en återförsäljare kan maila till mig. Där vill jag ha namn, adress och telefonnummer och gärna en kontaktperson hos den aktuella återförsäljaren. Motivering kan ju vara av intresse också. Det kan ju vara någon speciell händelse eller knepig fråga som man fick hjälp med etc etc. Upplands motor verkar ju vara en av kandidaterna!

Medlem 034 Hans Isaksson tipsade om "Wärsta marknad" i slutet på maj.
Det hade kanske varit möjligt att kombinera detta med vägbygget. Om inte så får vi väl besöka Uppsala-trakten två gånger! Det är ju inte mer med det. Om vi kunde planerat och bestämt detta till nästa nummer av klubbtidningen hade det varit bra. Vi tänkte nämligen ha en träffkalender i nr.1/2006!!

MVH
#001 Christer Nilsson
Skriv svar