Skulle ni vilja att forumet ser mer ut som denna sidan http://svenska480klubben.com/forum
Kom gärna med förslag på hur det ska delas upp och om det finns några funktioner som ni vill ha hit.
Hur forumet ska lägas upp
-
Peter Nilsson
- Site Admin
- Kontakt:
-
Sellgren
- Kontakt:
Det vore kul om det fanns ett album man kunde ladda upp bilder på sina bilar och som alla kunde se.
VOLVO 480 ES 2,0 Automat -95 Pariserblå
VOLVO 480 TURBO -93 Svart, Med i Volvos broschyr för 94:or, Volvo original kjolpaket
VOLVO 480 TURBO -93 Svart, Webasto thermo top
CADILLAC DeVILLE cab -67
TOYOTA CELICA SUPRA -84
Hyundai i40 -12
VOLVO 480 TURBO -93 Svart, Med i Volvos broschyr för 94:or, Volvo original kjolpaket
VOLVO 480 TURBO -93 Svart, Webasto thermo top
CADILLAC DeVILLE cab -67
TOYOTA CELICA SUPRA -84
Hyundai i40 -12
-
Gäst
För mycket ämnen
Jag tror att det blir för många ämnen, har sett andra sidor som dött pga det..... men sidor med bilder vore bra.
-
Mogge
- Kontakt:
Hej!
Håller med föregående talare, de tre sista kategorierna i "reparationsdelen" är väl lite onödiga? Dom finns ju redan.
Annars är jag nöjd med att det blir ett forum för frågor, ett för reparationstips. Många frågor är ju återkommande. Det svåra blir att administrera reparationsdelen så den blir aktuell och fräch.
Mvh Jonas
Håller med föregående talare, de tre sista kategorierna i "reparationsdelen" är väl lite onödiga? Dom finns ju redan.
Annars är jag nöjd med att det blir ett forum för frågor, ett för reparationstips. Många frågor är ju återkommande. Det svåra blir att administrera reparationsdelen så den blir aktuell och fräch.
Mvh Jonas
-
Peter Nilsson
- Site Admin
- Kontakt:
Ändringar
Nu har jag gjort dom första små ändringarna i test forumet.
Om ni vill testa album funktionen på test forumet så är användarnamn och lösenord test.
hoppas att det kommer mer funderingar på hur forumet ska se ut.
Det kanske kommer upp en profil där ni kan skriva in en av era bilas infomation som Årsmodell, Motortyp, Extra utrustning och en massa annat.
Knäcker jag bara kodningen till det så får jag nog igång det någon gång. Men det är inget säkert än..
Ha en trevlig sommar alla 480 ägare och hoppas att man kan träffa så många som möjligt av er på dom olika träffarna som är på gång i sommar

Om ni vill testa album funktionen på test forumet så är användarnamn och lösenord test.
hoppas att det kommer mer funderingar på hur forumet ska se ut.
Det kanske kommer upp en profil där ni kan skriva in en av era bilas infomation som Årsmodell, Motortyp, Extra utrustning och en massa annat.
Knäcker jag bara kodningen till det så får jag nog igång det någon gång. Men det är inget säkert än..
Ha en trevlig sommar alla 480 ägare och hoppas att man kan träffa så många som möjligt av er på dom olika träffarna som är på gång i sommar
-
boostofta
- Kontakt:
Håller med om att det inte ska vara för många kategorier, för min del hade det räckt med Frågelåda om bil, övrigt samt en typ av FAQ.
Jag läser alla ändå
Sen om man letar efter ett specifikt fel så är det lättare om det är uppdelat. Men med en seriöst bra FAQ så skulle man kunna leta där.
TPC har ju rätt många kategorier, men de har säkerligen 5000 registrerade användare om det räcker. Vi är ju inte riktigt på den nivån, sen om det är bra eller dåligt vet jag inte, blir ju mer personligt så här tycker jag.
Men en FAQ skulle jag gärna bidra med matrial till.
Jag läser alla ändå
Sen om man letar efter ett specifikt fel så är det lättare om det är uppdelat. Men med en seriöst bra FAQ så skulle man kunna leta där.
TPC har ju rätt många kategorier, men de har säkerligen 5000 registrerade användare om det räcker. Vi är ju inte riktigt på den nivån, sen om det är bra eller dåligt vet jag inte, blir ju mer personligt så här tycker jag.
Men en FAQ skulle jag gärna bidra med matrial till.
Mvh
Peter #15
Röd ES 1987 Min Första Bil tyvärr skrotad pga för mycket rost
Röd 1990 Turbo Centers 0,95bars strenhet! Min sommar/räcerbil
Röd 2.0 Aut. 1993
och ett par Land Rovers
Peter #15
Röd ES 1987 Min Första Bil tyvärr skrotad pga för mycket rost
Röd 1990 Turbo Centers 0,95bars strenhet! Min sommar/räcerbil
Röd 2.0 Aut. 1993
och ett par Land Rovers