Volvo film på Youtube...

Användarvisningsbild
jimmi
Kontakt:

Volvo film på Youtube...

Inlägg av jimmi »

Filmen är tyvärr på Japanska så man förstår inte så mycket.
Men den visar många olika modeller så som 760 740 360 240 och 480 :D
så klart.. Filmen är ca 10 min.

http://www.youtube.com/watch?v=7BomeJ0E ... ed&search=

// jimmi
Användarvisningsbild
Björn #194
Kontakt:

Inlägg av Björn #194 »

Störtskön!
480 ES -95 (f.d. museumbil)
480 ES -87 (ombygge pågår, ligger på is)
V40 2.0T -04
BMW 320d -11
P1800 S -66 (renoveras)
Användarvisningsbild
211#Christer Lindström

Inlägg av 211#Christer Lindström »

Hej :D Ja visst va den lite skön :lol: tillochmed våra pärlor fick ju vara med :lol: Språket kan man ju stå ut med även om man inte förstår ett dugg egentligen :roll: men jag tror att jag lärde mej nåt ord och det var att Våra Pärlor är nått att vårda liksom alla Volvos och att Volvo står för kvallite vilket inte alla påstår om våra bilar :shock: MEN DET PÅSTÅR jag att Hittills har jag INTE träffat NÅN som äger en modern bil med ELEKTRONIK som INTE har haft liknande problem som vi har dragits med från start :twisted: 480-in fick ju taskigt ryckte från start fast den egentligen var en provbänk för Volvos framtida teknik. :shock: :!: Ja jag vet att jag kom lite utanför ämnet där :oops: men när man har kärat ner sej i en bil så blir det lätt så :oops: Men visst man blir mer och mer övertygad om att VI HAR SATSAT på RÄTT HÄST :lol: iochmed att vi i klubben så otroligt väl hjälper varandra fast vi oftast inte träffats utan vi känner varandra genom vår klubbsida :shock: Va Härligt :? tänk att det kan funka så numer, Tacka för Internet :lol: för VISST har vi NYTTA av :P den här sidan och klubben :? Avgiften för att vara med den tjänar man ju i princip in på första reservdel som man köper hos Volvo eller på klubbrabatt på volviaförsäkring :lol: :lol: Ja eftersom jag blev lite nostalgisk här så är det väl bäst att sluta här innan jag börjar att gråta över min stackars förra 480tic som så i förtid gick till dom sällas jaktmarker :cry: men man kan ju hoppas att nån av er lyckades att få åt er nåt av det GODA som fanns där 8) Nej men nu slutar jag innan :roll: FILMEN var väl bra visst vi fick ju också vara med för omväxlings skull och kanske det kan bli lite mer nu när C30-in kommer om vi ligger på lite :twisted: tänkte då närmast på pressen, det var ju faktiskt en 480 med i senaste numret av "Classic Motor" och jag tror att det i nästa nummer skulle bli nån test mellan 1800ES, 480 och C30 och det känns ju bra: Hoppas att det är nån av oss i klubben som kommer att representera 480-isarna :lol:
Men Visst Filmen va goo :lol:

mvh

Chrille
Användarvisningsbild
#334 / Stiffe
Kontakt:

Inlägg av #334 / Stiffe »

Ja den var go 8) sökte på volvo 480 0ch där var några andra filmer , den där man spinner loss samtidigt som flipljusen går upp och ner ett och ett är ju sanslös även om man tycker synd om bilen :wink: http://www.youtube.com/watch?v=Dr32poc0YvI
480 Collection 95
Jeep Wrangler 91 Offroadedition
Saab Turbo Cab 00
Saab Turbo ( bruksracer )
480 klubben # 334 STCS #6995
Användarvisningsbild
jimmi
Kontakt:

Inlägg av jimmi »

ja, hahaha!! såg den med.. galet.

/ jimmi
Skriv svar