Hej

Ja visst va den lite skön

tillochmed våra pärlor fick ju vara med

Språket kan man ju stå ut med även om man inte förstår ett dugg egentligen

men jag tror att jag lärde mej nåt ord och det var att Våra Pärlor är nått att vårda liksom alla Volvos och att Volvo står för kvallite vilket inte alla påstår om våra bilar

MEN DET PÅSTÅR jag att Hittills har jag INTE träffat NÅN som äger en modern bil med ELEKTRONIK som INTE har haft liknande problem som vi har dragits med från start

480-in fick ju taskigt ryckte från start fast den egentligen var en provbänk för Volvos framtida teknik.

Ja jag vet att jag kom lite utanför ämnet där

men när man har kärat ner sej i en bil så blir det lätt så

Men visst man blir mer och mer övertygad om att VI HAR SATSAT på RÄTT HÄST

iochmed att vi i klubben så otroligt väl hjälper varandra fast vi oftast inte träffats utan vi känner varandra genom vår klubbsida

Va Härligt

tänk att det kan funka så numer, Tacka för Internet

för VISST har vi NYTTA av

den här sidan och klubben

Avgiften för att vara med den tjänar man ju i princip in på första reservdel som man köper hos Volvo eller på klubbrabatt på volviaförsäkring

Ja eftersom jag blev lite nostalgisk här så är det väl bäst att sluta här innan jag börjar att gråta över min stackars förra 480tic som så i förtid gick till dom sällas jaktmarker

men man kan ju hoppas att nån av er lyckades att få åt er nåt av det GODA som fanns där

Nej men nu slutar jag innan

FILMEN var väl bra visst vi fick ju också vara med för omväxlings skull och kanske det kan bli lite mer nu när C30-in kommer om vi ligger på lite

tänkte då närmast på pressen, det var ju faktiskt en 480 med i senaste numret av "Classic Motor" och jag tror att det i nästa nummer skulle bli nån test mellan 1800ES, 480 och C30 och det känns ju bra: Hoppas att det är nån av oss i klubben som kommer att representera 480-isarna

Men Visst Filmen va goo
mvh
Chrille