www.480center.com

Ortovox
Kontakt:

www.480center.com

Inlägg av Ortovox »

Hejsan alla 480 galningar
Jag tänkte skriva lite här nu ifall nån undrat vad som hände med www.480center.com sidan.
Kort och gott så missade jag att förlänga domän (480center.com) namnet så det va därför man inte kunde komma åt sidan rätt va det va. Sen inte långt därefter så va jag tvungen att flytta hem servern och efter lite småstrul och andra personliga saker som tagit tid så fick jag stänga ner sidan.

Jag har servern och allt kvar så inget har gått förlorat. Tanken har hela tiden varit att göra om sidan och få upp den igen, men just nu verkar det som de högre makterna har bestämt sig för att jag inte ska ha någon fritid och att jag inte ska köra 480 längre heller :cry: . Jag skulle jättegärna lägga upp artiklarna på svenska480klubben men vet inte riktigt hur detta ska gå till.
En tanke skulle kunna va att jag går igenom alla artiklar och skapar pdf dokument som man kan lägga upp på sidan.

mvh Jonas
Christer Nilsson
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Christer Nilsson »

Hej!

Man skulle ju som du säger kunna lägga upp materialet på klubbsidan. Jag vet att vi har mycket outnyttjat utrymme... Peter skulle kanske kunna hjälpa till att fixa detta. Han är ju den som kan hemsidans funktion bäst.

MVH
/CN #001
020, Esko Antikainen
Kontakt:

Inlägg av 020, Esko Antikainen »

Absolut!
Låt inte all värdefull information gå förlorad. Den är guld värd för alla 480 ägare.
Esko
Mogge
Kontakt:

Inlägg av Mogge »

Instämmer!

Kan väl lägga in den under mektips?

Jag har lite mer material som jag skulle vilja lägga upp, jag har skrivklåda! :lol:

Mvh Jonas
Skriv svar