motiv lack

volvo_freak
Kontakt:

motiv lack

Inlägg av volvo_freak »

hallå... sry att ja har varit så tyst... men har ju haft fullt upp me bygget... nu är det "bara" 2-3 månader till lack så nu vill ja ha lite tips om motiv lack?? bilen kommer heta jezuz så det får bli i et temat...
Martin
Kontakt:

Inlägg av Martin »

Får man fråga var grunden till namnet ligger? Ge oss lite mer o jobba med än bara namnet så blir det lättare.

Hur stort motiv ska du ha o var? Inte snyggare med ordentligt lagda stripes/flames än motiv?
volvo_freak
Kontakt:

Inlägg av volvo_freak »

alla ska veta vem ja e men ingen ska se mej :P hahaa.. nä ja vet nt de e bara liten tanke me de namnet... har nt så bra fantasi... hjälp mej
Användarvisningsbild
211#Christer Lindström

Inlägg av 211#Christer Lindström »

Hej :) vad säjs om ett kors med jezuz på huven :twisted: Nej jag vet in´t men det skulle ju inte´vara helt fel med jezuz på ett kors och med törnekronan på :twisted: jag menar att 480in har ju altid varit volvos lilla törnekrona eftersom motorpressen har haft den inställningen rätt länge nu :shock: men det är nu förhoppningsvis på väg att få en viss upprättelse nu om jag inte har helt fel, det kommer att visa sej i höst tror jag :lol: mer säger jag inte nu :?: och om du ändå¨har bestämt dej för att motivlacka så varför in´t :twisted: det kan ju alltid reta upp nån eller tvärt om :lol: ha det bra där ute så vi kan ses i sommar

mvh

Chrille
Martin
Kontakt:

Inlägg av Martin »

En idé här. Varför inte Jezuz med ett svärd dödandes en grip. Symboliken är då att din skapelse Jezuz dödar saabar..

Förslag två. Gör ett motiv av din egen bil.

Förslag tre, gör ngt som visar att dina lamborghinidörrar går hela vägen upp till skillnad från dom flesta andra.

Inga bra idéer, kom på dom efterhand, men vi brainstormar lite här, så kanske det kommer ngt bättre ut av det.
volvo_freak
Kontakt:

Inlägg av volvo_freak »

inga dumma ideér nt... får fundera lite.. men gripen var bra... ha de nice[/code]
Användarvisningsbild
Capt'n Crunch
Kontakt:

Inlägg av Capt'n Crunch »

volvo_freak
Martin
Symboliken haltar något :?
Jesus dödade ju inte någon, tvärtom :!:
Kanske fågel Fenix skulle passa, men då undrar kanske någon om 480 har uppstått och rest sig ur askan :?:
Förresten, är det inte fågel Fenix som pryder motorhuven på Pontiac TransAm :?:
Hur vore det med "480 alive'n still kicki'n" :?:
Fast det blir nog svårt att hitta en symbol för det.
Hälsningar
Jens Lumbye
jozac
Kontakt:

Inlägg av jozac »

En stiliserad 480 ur elak vinkel (typ snett under/framifrån) med gloria ?
Skriv svar