Hej.
Jag sitter och planerar inför Vallåkraträffen, men behöver lite hjälp.
Tyvärr har jag inte haft möjlighet att deltaga på så många träffar.
Detta innebär att jag har dåligt med bilder från årets träffar.
Så om ni har lite bilder, kan ni väl skicka dem till kjell91@hotmail.com
Det behöver inte bara vara bilder på bilarna, kul med lite bilder på deltagarna också.
Får jag riktigt många bilder gör jag ett bildspel och visar det på en monitor på Vallåkraträffen.
Sen vill jag passa på att hälsa alla 480 vänner välkomna till Vallåkraträffen.
212 Kjell
Bilder!!!
-
212 Kjell Carlsson
- Kontakt:
Re: Bilder!!!
OOps glömde logga inAnonymous skrev:Hej.
Jag sitter och planerar inför Vallåkraträffen, men behöver lite hjälp.
Tyvärr har jag inte haft möjlighet att deltaga på så många träffar.
Detta innebär att jag har dåligt med bilder från årets träffar.
Så om ni har lite bilder, kan ni väl skicka dem till kjell91@hotmail.com
Det behöver inte bara vara bilder på bilarna, kul med lite bilder på deltagarna också.
Får jag riktigt många bilder gör jag ett bildspel och visar det på en monitor på Vallåkraträffen.
Sen vill jag passa på att hälsa alla 480 vänner välkomna till Vallåkraträffen.
212 Kjell
212 Kjell
-
Peter Nilsson
- Site Admin
- Kontakt:
Bilder
Hej Kjell
Om du går in på Album här på forumet så kan du hitta lite bilder från vissa träffar. Om du trycker på download så kan du ladda ner alla bilder som ligger i den flicken.
Vad har du för anslutning hemma.. ligger inne på ett rätt många bilder från olika träffar som jag eller farsan har varit på.
Det är bara att säga till om du vill att jag ska skicka dom.
Om du går in på Album här på forumet så kan du hitta lite bilder från vissa träffar. Om du trycker på download så kan du ladda ner alla bilder som ligger i den flicken.
Vad har du för anslutning hemma.. ligger inne på ett rätt många bilder från olika träffar som jag eller farsan har varit på.
Det är bara att säga till om du vill att jag ska skicka dom.
-
212 Kjell Carlsson
- Kontakt:
Jo, de har jag tagit en del från (album)
Men jag efterlyser fler. Ska ni på VROM helgen innan Vallåkra?
i så fall kan ni väl försöka lägga in de i albumet innan Vallåkra, så kanske jag hinner göra något av dem också. Tyvärr har jag ingen möjlihet att komma på VROM, jag jobbar. Men på 5 års jubileumet kommer vi. Fast vi kan nog inte vara med från början, vi kommer hem från Grekland kl 03.00 den 10 sep. Så vi måste hem och sova några timmar. Men räknar med att dyka upp vi 14 tiden.
Kjell 212
Men jag efterlyser fler. Ska ni på VROM helgen innan Vallåkra?
i så fall kan ni väl försöka lägga in de i albumet innan Vallåkra, så kanske jag hinner göra något av dem också. Tyvärr har jag ingen möjlihet att komma på VROM, jag jobbar. Men på 5 års jubileumet kommer vi. Fast vi kan nog inte vara med från början, vi kommer hem från Grekland kl 03.00 den 10 sep. Så vi måste hem och sova några timmar. Men räknar med att dyka upp vi 14 tiden.
Kjell 212
-
Martin
- Kontakt:
Har inga liggandes på nätet, men hur mkt tål din mail att ta emot? Har lite från miniträffen i hbg som jag tagit.
http://www.race.nu/portal/viewtopic.php?p=108192#108192 Finns ju lite där också om du inte redan hittat dit.
http://www.race.nu/portal/viewtopic.php?p=108192#108192 Finns ju lite där också om du inte redan hittat dit.
-
212 Kjell Carlsson
- Kontakt: