Styling

Bäcklin
Kontakt:

Styling

Inlägg av Bäcklin »

Hej

Jag har tänkt på att göra en egen fram spoiler (styling spoiler) för att det knappt inte finns några att köpa. Tror ni att det är svårt att göra en?? och hur gör man enklast en? :?:
Martin
Kontakt:

Inlägg av Martin »

jag har fått för mig att det är lättast att köpa en spoiler till en annan bil och sen anpassa den.. ngn som har mer erfarenhet kanske kan säga mer..
torheie
Kontakt:

Styling

Inlägg av torheie »

Hei

Jeg har sett noen bilder av en 480 med VW scirocco II front spoiler, så egnetlig ganske bra ut, går selv å tenker på å bruke VW Golf III eller II spolilere på min 480
Hilsen

Tor Heie
Bäcklin
Kontakt:

Re: Styling

Inlägg av Bäcklin »

torheie skrev:Hei

Jeg har sett noen bilder av en 480 med VW scirocco II front spoiler, så egnetlig ganske bra ut, går selv å tenker på å bruke VW Golf III eller II spolilere på min 480

Okej är en front dyr på skroten? vill ju inte betala massor :lol:
Martin
Kontakt:

Inlägg av Martin »

bör ju inte kosta mer än en ny iaf. :wink:
torheie
Kontakt:

Spoiler fram

Inlägg av torheie »

Hei igjen

Spoileren framme koster mellom 1500 og 2000, i norge men de kan skaffes billigere i Tyskland. Spoileren som jeg mener vil passe best til 480 er produsert av mattig. Sjekk ut http://www.mattig.de. Her ligger de på rundt 180 Euro
Hilsen

Tor Heie
Bäcklin
Kontakt:

Re: Spoiler fram

Inlägg av Bäcklin »

torheie skrev:Hei igjen

Spoileren framme koster mellom 1500 og 2000, i norge men de kan skaffes billigere i Tyskland. Spoileren som jeg mener vil passe best til 480 er produsert av mattig. Sjekk ut http://www.mattig.de. Her ligger de på rundt 180 Euro

Okej Men du sa att du skulle använda en golf front. Går det bra? för jag skulle vilja ha en lite lägre front och golf är ju lägre i fronten
torheie
Kontakt:

Spiler

Inlägg av torheie »

Hei igjen

Det jeg mente er at det går ann å bruke frontspoileren til golf eller scirocco på 480o og ikke hele fronten. Jeg går ut ifra at man må tilpasse spoileren litt.
Hilsen

Tor Heie
Skriv svar