Jag hittar nömligen inga stötdämpare bak... e jag blind? e det ngn specialkonstruktion? jag hittar inte!!!!
Stötdämpare
-
Mozifer
- Kontakt:
Stötdämpare
Kalla mig idiot, men jag e skitnojig inför besiktningen på onsdag
Jag hittar nömligen inga stötdämpare bak... e jag blind? e det ngn specialkonstruktion? jag hittar inte!!!!

-
Dan.P
- Kontakt:
Re: Stötdämpare
Stötdämparen sitter fast mellan länkarmen och chassiet, fjädern sitter mellan bakaxeln och chassiet.Mozifer skrev:Kalla mig idiot, men jag e skitnojig inför besiktningen på onsdag
Jag hittar nömligen inga stötdämpare bak... e jag blind? e det ngn specialkonstruktion? jag hittar inte!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
Mozifer
- Kontakt:
-
Mogge
- Kontakt:
-
Mozifer
- Kontakt:
Oke, jag försökte hitta den genom att blicka in i hjulhuset...
Bilen hade bara problem med värden på förra besiktningen för ett år sen, och den har gått som extrabil under året som gick, innan jag köpte den... så att dom skulle vara BORTPLOCKADE tar jag för totalt osannolikt...
Jag får helt enkelt kolla när jag kommer hem...
Bilen hade bara problem med värden på förra besiktningen för ett år sen, och den har gått som extrabil under året som gick, innan jag köpte den... så att dom skulle vara BORTPLOCKADE tar jag för totalt osannolikt...
Jag får helt enkelt kolla när jag kommer hem...