Hej ! Jag undrar om nån vet om det går att få tag i sk. rails till 480 ? Jag menar sådana som är fästade direkt i taket.
borde kanske passa från nån annan bil ?
MVH S
menar ni liknande sådana rails som sitter på 855 och V70? sådana har väl aldrig funnits till 480....eller menar ni dom svarta låga listerna som man kan fästa takräcken i?
Anonymous skrev:menar ni liknande sådana rails som sitter på 855 och V70? sådana har väl aldrig funnits till 480....eller menar ni dom svarta låga listerna som man kan fästa takräcken i?
glömde logga in
dom listerna jag menar är tillbehör...har sett ett par 480 med sådana lister på taket...
Jo sådana låga lister som ligger mot taket finns att köpa, men det jag menar är höga rails som brukar sitta på kombibilar. vet inte hur det skulle se ut men verkar praktiskt. har kollat med rails från andra bilar men de är oftast för långa.
jonzlers skrev:Jo sådana låga lister som ligger mot taket finns att köpa, men det jag menar är höga rails som brukar sitta på kombibilar. vet inte hur det skulle se ut men verkar praktiskt. har kollat med rails från andra bilar men de är oftast för långa.
jonzlers skrev:Jo sådana låga lister som ligger mot taket finns att köpa, men det jag menar är höga rails som brukar sitta på kombibilar. vet inte hur det skulle se ut men verkar praktiskt. har kollat med rails från andra bilar men de är oftast för långa.