Inloggning

020, Esko Antikainen
Kontakt:

Inloggning

Inlägg av 020, Esko Antikainen »

Hej!
När man kommer till startsidan så frågas om inloggning etc. Detta fungerar inte för mig. Däremot om jag väljer "forum" och loggar in där så fungerar det OK. Men, jag kan inte spara inloggningskoderna utan blir varje gång tvungen att logga in på nytt. Varför? :?:
Troligen är det jag som gör något fel, men om det är så struligt varje gång att logga in så kommer besöken på sajten för min del att minska avsevärt.

Ytterligare en fråga. Varför håller man sig inte till den vanliga standarden (mail mm) att det senaste inlägget kommer överst? Någon ny tanke bakom detta? :?:

Mycket tacksam för svar
Esko :|
Lennarth Nilsson
Site Admin
Kontakt:

Re: Inloggning

Inlägg av Lennarth Nilsson »

Hej Esko!
Jag vet inte om du syftar på inloggningen på hemsidan? Det är olika registreringar och inloggning till Hemsidan och till Forumet.
På hemsidan kan bara medlemmar som har fått lösenfrasen via mail registrera sig och logga in.

Vad det gäller svarsordningen i forumet, så har jag inget svar för tillfället.

Lennarth
Volvo 480collection -95 mörkgråmetallic
Volvo 480 ES special -87 / -00 orange, blå
020, Esko Antikainen
Kontakt:

Inlägg av 020, Esko Antikainen »

Tack Lennarth!
En del av "mitt problem" börjar bli begripbart.
Jag är inte avogt inställd mot nya ideer, men ibland tycker jag att man "slår huvudet i väggen". Jag får göra ett tappert försök att anpassa mig till den nya tekniken.
Tack för ditt svar.
Esko
Användarvisningsbild
211#Christer Lindström

Inlägg av 211#Christer Lindström »

020, Esko Antikainen skrev:Tack Lennarth!
En del av "mitt problem" börjar bli begripbart.
Jag är inte avogt inställd mot nya ideer, men ibland tycker jag att man "slår huvudet i väggen". Jag får göra ett tappert försök att anpassa mig till den nya tekniken.
Tack för ditt svar.
Esko
Tycker också att man ofta får "slå huvudet i väggen" men som svaret du fick är så är det tyvärr olika inlogg på två olika saker Forumet är en sak och där har jag inga problem med att vara inloggad varje gång jag öppnar sidan, men i klubben verkar det som om man alltid måste logga in och ja jag tror jag vet varför och en gång i tiden opponerade jag mej emot att man måste vara medlem i klubben för att logga in på forumet, du kommer säkert ihåg mailet vi fick då och den diskussion som följde. Ja det blev som det är nu och även om jag tycker att det blev lite avigt så är det bra att vem som helst kan gå in på vårat forum för att söka info. utan att behöva vara med i klubben. Jag tänker ändå uthärda eftersom ett medlemskap hittills bara har haft goda saker med sej som billigare delar hos min Volvo-resrvdelsbutik. Jag har säkert tjänat flera tusenlappar på det hittills. Så Esko häng kvar för du och din kunskap om våra klenoder behövs HÄR :mrgreen:
Chrille
Skriv svar