Antonol skrev:Underbart passande fälgar också!Du säljer dem inte till mig för en lusing?
Har ett par 480 orginalfälgar som gått 25000 mil i hård stadskörning för det priset! Utan däck
Antonol skrev:Underbart passande fälgar också!Du säljer dem inte till mig för en lusing?
Ja det blev en jäkla upplösning på hans kamera! Brydde mig inte om att göra dom mindre.....jimmi skrev:Skyssta bilder.. jäkla upplösning. tummen upp.
Hallo Björne!!!Björn #194 skrev:Hörru, riktigt trevlig hemsida min herre, riktigt trevlig må jag säga!
Vi måste fixa en liten ölakväll i någons av våra garage här i nejden....du, jag och Emil (Va inga brudar? Ne ne neneneee bara vi - å så den här underbara bålen - titta jag fick en golfklubba som drinkpinne jag - ladyyy in reeeed)...
//Pappa Percy
Låter intressant! Sätt 2 st på nätet innan. Finns en kille som kör rallycross med en 480 för Fjärås MK som tydligen är ganska duktig just nu.Ingo skrev:Coolt bygge!!
Minns en klasskompis åt mig körde Rallycross med en bakhjulsdriven 480 när det begav sig...
Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster