Sida 1 av 1

När motorn blir varm... så stannar den!

Postat: 29 aug 2005 11:12
av Coach
Hej!

Jag har problem med min 480 ES -87:a, när motorn blir varm så går den inte på låga varv, det går inte att köra stadskörning med den.
Den dör som om den får för mycket bränsle, sedan går den ej att starta på ca. en halvtimma.
När jag kör landsväg så går den som jättebra!
Jag har bytt tempgivaren o tomgångsmotorn kollat impulsgivaren (OK).
En sak som jag har lagt märke till är när jag stannar efter att ha kört långt så rusar motorn och håller på till strax (1 sek.) före fläkten startar
då går den ner i varv till 800 men den kan även stanna.


Kenth :(